اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

تشکیل 8 کمیته برای سفرهای نوروزی در بیرجند

فرماندار بیرجند گفت: برای خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران و گردشگران نوروزی، هشت کمیته تخصصی در این شهرستان تشکیل می‌شود.

تشکیل 8 کمیته برای سفرهای نوروزی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان بیرجند اظهار داشت: در جلسه قبلی ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی بیرجند 15 دستگاه با 35 مصوبه اعلام آمادگی کردند.

وی از تشکیل هشت کمیته تخصصی برای سفرهای نوروزی خبر داد و تصریح کرد: این کمیته‌های شامل کمیته اسکان به ریاست آموزش و پرورش، کمیته تنظیم بازار به ریاست صنعت، معدن و تجارت، کمیته امنیتی و انتظامی به ریاست نیروی انتظامی، کمیته امداد و نجات با ریاست هلال احمر، کمیته پشتیبانی و خدمات شهری به ریاست شهرداری بیرجند، کمیته بهداشت و درمان به ریاست مرکز بهداشت و درمان شهرستان، کمیته آمار به ریاست حمل و نقل و پایانه‌ها و کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات می‌شود.

فرماندار بیرجند به حادثه ناگوار چهارشنبه‌سوری سال گذشته اشاره کرد و افزود: امید است با عبرت از آن حادثه امسال با همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه شاهد این موضوعات دلخراش در چهارشنبه پایان سال نباشیم.

تناکی یادآور شد: به تمام روستاها برای پر کردن چاه‌های سرباز و جلوگیری از وقوع این‌ گونه حوادث مکاتبه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها و نهادها اقدام به پخش و تکثیر نقشه شهرستان می‌کنند، افزود: باید این موضوع برای جلوگیری از حساسیت نسبت به قومیت‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار بیرجند اضافه کرد: پلیس‌راهور با رعایت شئونات دینی و اخلاقی باید با کمال سخت‌گیری با متخلفان برخورد نماید.

تناکی متذکر شد: اتوبوس‌هایی که برای اعزام کاروان‌های راهیان نور انتخاب شده‌اند باید دارای معاینه فنی بوده تا شاهد حوادث تلخ در این مورد نباشیم.

وی با بیان اینکه 15 دستگاه برای خدمات‌‌رسانی به مسافران نوروزی در بیرجند اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این شهرستان آمادگی 100 درصدی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایام نوروز را دارد.

انتهای پیام/22481/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول