اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 11 اسفند‌ماه جاری تاکنون صورت گرفت

پیش‌فروش اینترنتی 500 بلیت نوروزی در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: از آغاز طرح پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی تاکنون 514 مورد بلیت به صورت اینترنتی در این استان به فروش رسیده است.

پیش‌فروش اینترنتی 500 بلیت نوروزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌مهدی حسینی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان بیرجند اظهار داشت: طرح نوروزی از 25 اسفند‌ماه جاری آغاز می‌شود و به مدت 20 روز ادامه دارد که برای اجرای این طرح 35 نفر از اداره حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی همکاری می‌کنند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: در ایام نوروز با همکاری پلیس راه کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان صورت می‌گیرد.

حسینی به طرح پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اشاره کرد و افزود: این طرح از 11 اسفند‌ماه جاری آغاز شده و تا 18 اسفندماه جاری ادامه داشته است که در این مدت 514 مورد بلیت به صورت اینترنتی پیش فروش شده است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی اذعان داشت: فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

حسینی متذکر شد: شماره تلفن 2319000 و سامانه پیام کوتاه 3000141 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مسافران است.

وی به اقدامات اداره حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی در ارتباط با سفرهای نوروزی که تاکنون صورت گرفته اشاره و اضافه کرد: شناسایی نقاط پر رفت و آمد و گذاشتن اتوبوس‌های ویژه و اتوبوس‌های فوق‌العاده، برگزاری جلسات مشترک با کمیته‌های حمل و نقل برای اعزام کاروان‌های راهیان نور و بازدید مشترک از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌ شهری از جمله این اقدامات بوده است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از توزیع 4 هزار نسخه نظرسنجی در بین مسافران نوروزی خبر داد و افزود: مسافران می‌توانند این نسخه‌ها را کامل کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در صندوق‌های پستی انداخته تا به اداره حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی ارسال شود.

حسینی ادامه داد: همچنین کارت‌های ویژه حقوق مسافران در ایام نوروز در بین حدود 5 هزار مسافر توزیع می‌شود.

وی گفت: مراکز مکانیزه معاینه فنی به صورت کشیک در شهرهای بیرجند، قاینات و فردوس به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی با بیان این‌که 16 نقطه حادثه‌خیز در سطح استان با همکاری اداره راه و شهرسازی شناسایی شده است، تصریح کرد: در این نقاط بنرهایی که برای این منظور چاپ شده نصب می‌شود.

حسینی یادآور شد: برای ایام نوروز پنج عدد کانکس از مرز ماهیرود برای پلیس‌راه به مرکز استان انتقال یافته و همچنین هفت دستگاه خودرو برای کنترل نامحسوس در اختیار پلیس ‌راه قرار می‌‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز تعداد 3 هزار کتابچه ایمنی در بین مسافران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/22481/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول