اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند تاکید کرد

استفاده از طرح‌های متنوع و بدیع در دهه فجر امسال

استفاده از طرح‌های تکراری در برنامه‌های دهه فجر را یک ضعف دانست و گفت: امیدواریم در دهه فجر امسال طرح‌های متنوع و بدیع را چاشنی کار خود کنیم.

استفاده از طرح‌های متنوع و بدیع در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر بیرجند اظهار داشت: دهه فجر یکی از محصولات قیام امام حسین(ع) است و همه ما مسئولیم که در تدوام دهه فجر کشورهای دیگر نقش داشته باشیم.

وی با بیان این‌که کارکرد تمام ادیان مبارزه با استکبار بوده است، تصریح کرد: هرجا که دید دینی با مستکبران کنار آمده است، یقین بدانید که آن دین دچار انحراف شده است.

فرماندار بیرجند اذعان داشت: اگر امروز عربستان دم از اسلام می‌زند و کارهای مستکبرانه انجام می دهد یقین بدانید دینی که در عربستان است دین اسلام نیست.

انقلاب درصدی از اسلام را در ایران پیاده کرد

تناکی ماهیت اسلام و همه ادیان توحیدی را مبارزه با استکبار عنوان کرد و افزود: همیشه محرومان و کسانی که مورد ظلم واقع شده‌اند طرفدار پیامبران بوده‌اند.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون نیز تمام مبارزات جهان منشأ دینی و مذهبی دارند، متذکر شد: همه مبارزان دو شعار مبارزه با استکبار و برپایی عدالت را سر می‌دهند.

فرماندار بیرجند با اشاره به شعار انقلاب ما انفجار نور بود، اضافه کرد: این شعار بیانگر این است که با انقلاب ایران درصدی از اسلام در ایران پیاده شد و این امید در تمام جهان به وجود آمد که هنوز دین تحریف نشده در جهان وجود دارد.

تناکی یادآور شد: دشمنان ما با راه‌انداختن جنگ فرهنگ با فرهنگ می‌خواهند مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و با ایجاد تفرقه در بین آن‌ها سود ببرند.

انقلاب‌های بزرگ مذهبی و دینی در دنیا

وی با بیان این که اکنون توطئه‌ها علیه ایران بیشتر شده است، یادآور شد: هرچه این توطئه‌ها بیشتر می‌شود معنی آن این است که اسلام زنده‌تر شده است.

فرماندار بیرجند ادامه داد: اکنون مرز مبارزات ما از شلمچه گذشته است و به لبنان و فلسطین رسیده است و بزودی شاهد بروز انقلاب‌های بزرگ مذهبی و دینی هستیم.

تناکی با بیان این‌که دشمنان ما با دنبال کردن برنامه‌های متنوعی می‌خواهند دین ما را بد جلوه دهند، گفت: اگر امروز می‌بینیم گروهی با آرم لا اله الا الله بر پیشانی، بردار مسلمان خود را می‌کشد به این دلیل است که می خواهند نشان دهند ماهیت دین ما این چنین خشن و بی‌رحم است.

وی تصریح کرد: در این شرایط مسئولان رده بالای ما وظیفه دارند با کارهایی از قبیل برگزاری کنفرانس‌های جهانی روشنگری کنند و ما نیز در سطوح پایین‌تر باید این روشنگری را برای جوانان خود انجام دهیم.

فرماندار بیرجند با اشاره به این‌که امروز بانوان ما مظلومانه در جهت تیرها و تبلیغات دشمن قرار گرفته‌اند، اذعان داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که همه با تمام توان خود هنرمندانه کار کنیم و عطش جامعه را رفع کنیم.

تناکی استفاده از طرح‌های تکراری در برنامه‌های دهه فجر را یک ضعف دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در دهه امسال طرح‌های متنوع و بدیع را چاشنی کار خود کنیم.

انتهای پیام/69022/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول