اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

گشت‌های نظارتی بر بازار بیرجند تقویت شود

فرماندار بیرجند گفت: باید گشت‌های نظارتی در این شهرستان تقویت شود.

گشت‌های نظارتی بر بازار بیرجند تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در زمان‌های قبل از انقلاب کشورهای آمریکایی و غربی کالاهای اساسی ما را وارد کرده و با قیمت ارزان‌تر توزیع می‌کردند.

وی با بیان اینکه تخم‌مرغ اسرائیلی در آن زمان بازار ما را پر کرده بود، تصریح کرد: تمام کشاورزان در دهه 50 تا 60 به شهرها ریختند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه اصل حل قاچاق کالا و ارز در گرو سیاست‌های کلان کشوری است، ابراز داشت: ما باید تلاش کنیم بازار ما با بازار اطراف کشور از نظر قیمت یکسان شود.

تناکی با بیان اینکه قیمت برخی از کالاها در داخل مرز با خارج مرز اختلاف فاحشی دارد، ادامه داد: این امر سبب قاچاق این کالاها می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برای آژانس‌های بیرجند باید تصمیمات اصلاحیه منطقه‌ای گرفته شود، یادآور شد: باید رانت‌ها در آژانس‌ها حذف شود.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه اختلاف قیمت بنزین و گازوئیل بین داخل و خارج از کشور زیاد است، متذکر شد: هم‌اکنون قیمت آزاد نیز دارای اختلاف زیادی شده است.

وی با بیان اینکه در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان 90 درصد تصمیمات مربوط به مرکز استان است، خاطرنشان کرد: ما باید گشت‌های نظارتی مرکز استان را تقویت کنیم.

انتهای پیام/69010/ن10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول