اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

توزیع 65 تن میوه ایام نوروزی در صومعه‌سرا

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از توزیع بالغ بر 65 تن میوه به مناسبت ایام نوروز از تاریخ 25 اسفند ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

توزیع 65 تن میوه ایام نوروزی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمود خوشدل عصر امروز در جریان افتتاح نمایشگاه کالای بهاره در این شهرستان اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز تا 27 اسفند ماه جاری در صومعه‌سرا برای خرید شهروندان برپا شده است.

به گفته وی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان‌تر آنها به کالای اساسی گشایش می‌یابند.

خوشدل با بیان اینکه خوراک، پوشاک، آجیل، خشکبار و ... از جمله کالای عرضه شده در نمایشگاه‌ بهاره است، یادآور شد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در صومعه‌سرا با مشارکت 55 واحد تولیدی و تجاری برای خرید سال نو مردم باز است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا ساعت بازدید از غرفه‌های نمایشگاه مذکور در این شهرستان را 9 صبح تا 21 شب عنوان کرد.

وی با اشاره به سهمیه توزیع میوه ایام نوروز در صومعه‌سرا تصریح کرد: بالغ بر 65 تن میوه شامل سیب و پرتقال از تاریخ 25 اسفند جاری در صومعه‌سرا توزیع می‌شود.

خوشدل به گشت‌های نظارتی و بازرسی از واحدهای صنفی صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: گشت‌های مشترک نظارت از واحدهای صنفی صومعه‌سرا با حضور بازرسان از روز دهم اسفند آغاز شده و تا 16 فروردین به صورت مداوم ادامه دارد.

به گفته وی گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از برخی تخلفات صنفی در فروش و قیمت کالا اجرا می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را با سامانه تلفنی «124» این اداره در میان بگذارند.

به گزارش فارس، مراسم گشایش نمایشگاه کالای بهاره صومعه‌سرا با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

این نمایشگاه واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب تعاون روستایی صومعه‌سرا دایر است.

انتهای پیام /84003/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول