اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر اعلام کرد

توزیع میوه شب عید در 40 نقطه ملایر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از توزیع میوه شب عید در 40 نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

توزیع میوه شب عید در 40 نقطه ملایر

داریوش صفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان این روزها با برنامه‌ریزی در حال خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است، افزود: توزیع سبد کالا، برپایی نمایشگاه بهاره و توزیع میوه شب عید از جمله خدمات اداره در این ایام است.

وی از توزیع سبد کالای مشمولان طرح تا امروز خبر داد و گفت: بیش از 90 درصد از مشمولان سبد کالا در ملایر سبد کالایی خود را از 13 مکان اعلام شده دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه به برگزاری نمایشگاه بهاره ملایر از نیمه دوم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نمایشگاه بهاره امسال با استقبال بسیار خوب مردم مواجه است.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره امسال کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شامل پوشاک، کیف و کفش آجیل، خشکبار، گوشت و... در 98 غرفه با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه شده است.

صفاری اضافه کرد: در حال حاضر نمایشگاه بهاره تا 23 اسفند ماه در سالن انبار غله واقع در خیابان بروجرد از ساعت 10 صبح تا 20:30 پذیرای شهروندان و بازدیدکنندگان است.

وی گفت: در نمایشگاه فروش بهاره امسال به کیفیت و قیمت کالا توجه ویژه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه به توزیع میوه شب عید در ملایر اشاره کرد و افزود: سهمیه امسال میوه شب عید در ملایر 200 تن پرتقال و 100 تن سیب است.

وی یادآور شد: تا امروز بیش از نیمی از میوه شب عید ذخیره شده و ما بقی نیز در حال ذخیره شدن در سردخانه است که توزیع آن از 25 اسفند ماه با قیمت مصوب دولتی آغاز می‌شود.

صفاری از توزیع میوه شب عید در 40 نقطه ملایر خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 31 نقطه در شهر ملایر و 9 نقطه نیز در شهرهای تابعه و روستاهای بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با برنامه‌‌ریزی و هم‌اندیشی در خصوص میوه شب عید با مباشر خرید همدان به کیفیت میوه توجه شده‌ است.

انتهای پیام/89013/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول