اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

1300 تن میوه در ایلام ذخیره‌سازی شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: یک هزار و 300 تن میوه با مشارکت بخش خصوصی در ایلام ذخیره‌سازی شد.

1300 تن میوه در ایلام ذخیره‌سازی شد

مهدی شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به نیاز شب عید مردم ایلام به میوه‌ ذخیره‌سازی این میزان میوه در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام قرار گرفته است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بخش خصوصی همکاری ویژه‌ای برای ذخیره‌سازی این میزان میوه در استان ایلام با این دستگاه داشته که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این میزان میوه ذخیره سازی شده با هدف ایجاد تعادل در بازار مصرف به ویژه میوه شب عید مردم استان ایلام اجرایی شده تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

این مسئول اضافه کرد: البته کار قیمت‌گذاری این میزان میوه ذخیره‌سازی شده تاکنون انجام نشده و قرار است در زمان مقرر به این مهم پرداخته شود تا خللی در بازار مصرف استان ایلام روی ندهد.

شریفی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید مردم استان ایلام از سوی دستگاه‌های مرتبط با موضوع از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اندیشیده شده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: برنامه‌ریزی و نظارت بر قیمت‌های دیگر کالاهای مورد نیاز و پر مصرف مردم استان ایلام صورت پذیرفته تا مردم در این ایام مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و 300 تن میوه ذخیره سازی شده 800 تن از نوع پرتغال بوده و مابقی آن سیب درختی است که در زمان مقرر از طریق امکان پخش در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با عنایت به اینکه تقاضای مردم در شب عید افزایش می‌یابد، گفت: تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید مردم استان ایلام توسط این دستگاه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار مصرف در روزهای آخر سال و دسترسی آسان و راحت مردم به مواد غذایی مورد نیاز نمایشگاه بهاره در شهر ایلام و در شهرستان‌های دیگر برپا شده است.

انتهای پیام/2246/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول