اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان خبر داد

توزیع 330 تن میوه شب عید در سیرجان

فرماندار سیرجان گفت: 330 تن میوه مصرفی ایام عید نوروز که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت خریداری شده در 20 مرکز سطح شهرستان توزیع می‌شود.

توزیع 330 تن میوه شب عید در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از انبارهای سردخانه‌ای این شهرستان اظهار داشت: سردخانه‌های سیرجان امروز میوه مصرفی ایام عید مردم را انبار کردند تا از هفته آینده توزیع شود.

فرماندار سیرجان بیان داشت: 215 تن پرتقال و 115 تن سیب درختی که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت خریداری شده است در 20 مرکز سطح شهرستان توزیع می‌شود که 12 مکان برای شهر سیرجان و هشت محل هم برای شهر و بخش‌های پاریز، زیدآباد، گلستان و بلورد تدارک دیده شده است.

وی افزود: میوه تدارک دیده شده ایام عید مردم بیشتر از نیاز و جمعیت شهرستان است و در صورت نیاز راهکار لازم برای خرید بیشتر به نرخ دولتی وجود دارد.

توحیدی عنوان کرد: با این اقدام دست واسطه‌گران و سودجویان در فروش میوه نامناسب و با قیمت بالا کوتاه شده است و مردم شهرستان سیرجان میوه خود را از مراکز توزیع تا 15 فروردین سال آینده و به قیمت مصوب تهیه می‌کنند.

انتهای پیام/80015/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول