اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران:

شهدا عزت و پایداری را برای ملت ایران به ارمغان آوردند

در پیام مشترک نماینده ولی‌‌فقیه و استاندار مازندران آمده است: شهدا با صیانت از آرمان‌های انقلاب و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی عزت، غرور و پایداری را برای ملت انقلابی ایران به ارمغان آوردند.

شهدا عزت و پایداری را برای ملت ایران به ارمغان آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح استاندار مازندران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام مشترک آمده است: 22 اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدای عالی مقام است.

در ادامه این پیام آمده است: شهدای از جان گذشته‌ای که با گوشِ جان سپردن به فرمان حضرت امام خمینی و عبور از میدان‌های خطیر خطر، ضمن صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی با حفاظت از مرزهای ایران اسلامی، عزت، غرور و پایداری را برای ملت مومن و انقلابی ایران به ارمغان آوردند و الگویی جاودان و بزرگ برای ایستادگی در برابر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) به میراث گذاشتند.

در بخش دیگری از این پیام آمده: شهدا نهال‌های سبز بستان خداوند هستند که خون خود را برای آبیاری این باغ آسمانی ارزانی کردند و تفسیر مجسم باران، بر شوره‌زار غفلت زمین‌اند و راز جاری ماندن شهدا، چیزی جز جوشیدن از چشمه‌ای به نام عشق نیست.  نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران تصریح کردند: بزرگداشت چنین مردانی در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه، شجاعت و کرامت انسانی است و به راستی که ملت ایران باید به وجود چنین مردانی در دامان خود ببالد و قدرشناس آنان و خانواده‌های صبورشان باشد.

در ادامه این پیام آمده است: این‌جانبان با بزرگداشت 22 اسفند ماه روز شهیدان گلگون کفن تاریخ انقلاب اسلامی قدردانی از تلاش‌های بیش از چند دهه بنیاد شهید و امور ایثار گران استان در ارایه خدمات به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تبریک این روز خجسته به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و همه مردم مومن و شهیدپرور دیار علویان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام شهیدان و همه به خون خفتگان انقلاب و دوران پرافتخار دفاع مقدس که با خلق حماسه‌های جاودان، تاریخ را مبهوت هنرنمایی خود ساخته و برای ایران و ایرانی، غرور و بالندگی به ارمغان آوردند، توفیقات همگان را در پیمودن راه شهیدان، حفظ آرمان‌های شهدا و تکریم ذخیره‌های طلایی انقلاب، خانواده معظم شهدا را در سایه‌سار رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

انتهای پیام/86012‌/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول