اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید چرام تشریح کرد

برنامه‌های هفته شهدا در چرام

رئیس بنیاد شهید چرام، برنامه‌های هفته شهدا به منظور 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهداء در این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته شهدا در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، جهانشیر افراخته عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، برنامه‌های هفته شهدا به منظور 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهداء در چرام را تشریح کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام ضمن تبیین وظایف و اهداف برگزاری سالروز بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین حق عظیم شهیدان یکی از مهمترین اهداف ما از برگزاری بزرگداشت سالروز شهدا است.

وی افزود: احیا، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی این روز و شناساندن و نهادینه کردن این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا یکی دیگر از اهداف ما از برگزاری مراسمات این روز است.

افراخته با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته شهدا، برگزاری مسابقات مختلف در سطح مدارس با موضوع شهید و شهادت، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرزندان شهدا و ایثارگر، مسابقه پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری دعای ندبه و زیارت عاشورا و نصب بنرهای تبلیغاتی را از مهمترین برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا عنوان کرد.

این مسئول ابراز داشت: کاشت تعداد 37 درخت به نام 37 شهید شهر چرام از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدا در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام در پایان با بیان اینکه شهر چرام مانند دیگر شهرهای استان ما نیز میزبان لاله‌های گمنام خواهند شد، تصریح کرد: با بازدیدهایی که هیئت تحقیق و تفحص اعزامی از تهران برای انتخاب مکان مناسب جهت تدفین شهدای گمنام در چرام صورت گرفت، انتظار می‌رود که تا اوایل سال آینده شهدای گمنام میهمان مردم شریف چرام شوند.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول