اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 22 اسفند (روز شهدا)

خادمان شهدای گچساران تجلیل شدند

در آستانه 22 اسفندماه (روز شهدا) با حضور جمعی از مسئولان، خادمان شهدا و کارکنان اداره بنیاد شهید گچساران تجلیل شدند.

خادمان شهدای گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز مراسم تجلیل از خادمان شهدا با حضور مسئولان و پرسنل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل نمازخانه این اداره برگزار شد.

عادل شریعت‌‌پور، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که یاد و خاطره و سیره زندگی شهدا باید همواره الگوی عمل و رفتار ما قرار گیرد، اظهار کرد: امید است که برنامه‌های اجرا شده و درحال اجرا درخور شأن و منزلت شهدا بوده و مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و ادامه‌‌دهنده خوبی برای اهداف و آرمان‌های بالای شهدا باشیم.

شریعت‌پور تصریح کرد: با توجه به مقام و منزلت والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همان مأنوس بودن با قرآن و یاد خدا بوده اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی در سه مرحله مفاهیم، حفظ و روخوانی با عضویت 200 نفر از فرزندان و همسران شاهد و جانباز و ایثارگر در حسینیه شهید تاج‌گردون نموده که از هر مرحله سه نفر به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران ابراز داشت: در این مراسم از همسران جانباز حافظ کل قرآن بعد از اتمام مسابقات تجلیل شد.

شریعت‌پور با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن و 22 اسفندماه روز شهدا عنوان کرد: فجرآفرینان واقعی شهدا بودند و این سازمان سعی کرد با مرتبط کردن این دو تاریخ یعنی 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 اسفند روز شهدا این ماه را ماه شهدا بنامد.

وی از برگزاری زیارت عاشورا در مکان گلزار شهدای گچساران خبر داد و یادآور شد: فردا رأس ساعت 15:30 و با حضور مسئولان با همکاری اداره سازمان تبلیغات اسلامی زیارت عاشورا در محل گلزار شهدای گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82019/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول