اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

توسعه مشاغل خانگی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: توسعه محصولات دستی و مشاغل خانگی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال است.

توسعه مشاغل خانگی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسین انواری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در حوزه توانمندی خانواده در این شهرستان اظهار داشت: توسعه محصولات دستی و خانگی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: بسیاری از مددجویان با دریافت تسهلات خرد توانسته‌اند ایجاد اشتغال کرده و درآمدی ماهانه تا 700 هزار تومان داشته باشند.

وحید میرزایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان نیز گفت: این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان است که با تسهیلات اندک توانسته‌اند درآمدزایی داشته باشند.

وی بیان داشت: مردم باید در کارها مشارکت داشته باشند و این مشارکت می‌تواند اقتصاد مقاومتی را شکل دهد که این نمایشگاه نیز در همین زمینه دائر شده است.

به گزارش فارس، نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در حوزه توانمندی خانواده در جنوب کرمان در حاشیه جشن شکرانه خانه‌دار شدن 5 هزار محروم جنوب کرمان در شهرستان رودبار برگزار شد.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول