اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

کمیته امداد باید توانمند کردن خانواده‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد باید توانمند کردن خانواده‌ها تحت حمایت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

کمیته امداد باید توانمند کردن خانواده‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد

به گزاش خبرگزاری فارس از دورود، عباس قائدرحمت ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد دورود با اشاره به چگونگی خدمات‌دهی این نهاد انقلابی خواستار حمایت همه دستگاه‌ها برای توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت شد.

قائدرحمت در ادامه اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی برای اشتغال مددجویان مستعد و جویای کار اعتبارات خوبی در نظر گرفته که با ابلاغ این اعتبارات بخش عمده‌ای از مشکلات کاری خانواده‌های تحت حمایت مرتفع می‌شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد باید توانمند کردن خانواده‌ها تحت حمایت را سرلوحه کار خود قرار دهد و خروجی مشخص داشته که نباید افراد جوان و جویای کار برای مدت طولانی تحت حمایت این نهاد قرار بگیرند، بلکه باید از طریق تسهیلات اشتغالزایی اسباب کار آنها را فراهم شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس تمام قد در خصوص محرومان آماده همکاری با کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود گفت: احسان و نیکوکاری به نیازمندان و کمک به آنان در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و بر این اساس کمیته امداد جهت حمایت از محرومان و توانمند کردن آنها تاسیس شد.

اسدالله اسدی در ادامه ضمن تشکر از کمک‌های بی‌دریغ خیرین و نیکوکاران تصریح کرد: این همایش به منظور قدردانی از خیرینی که اسباب شادی دل‌های کودکان و خانواده‌های که توان مالی را ندارند، شاد می‌کنند، برگزار شده و ما باید قدردان کسانی باشیم که فرهنگ انفاق و نیکوکاری را نهادینه کردند، تا با هدف ضرورت کمک به دیگران زندگی خودرا آمیخته با دستورات الهی نماییم.

اسدی در ادامه با ارائه گزارشی از روند کار کمیته امداد در خصوص کمک به نیازمندان و توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت مطالبی را عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول