اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی:

اقدام سریع اورژانس یک خانواده بیرجندی را از مرگ حتمی نجات داد

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: اقدام سریع اورژانس یک خانواده بیرجندی را از مرگ حتمی نجات داد.

اقدام سریع اورژانس یک خانواده بیرجندی را از مرگ حتمی نجات داد

محمدرضا آذرکیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در ساعت 1:10 بامداد امروز پدر 25 ساله، مادر 23 ساله و شیرخوار  شش ماهه‌ای در روستای ملک‌آباد بیرجند دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.

وی، دلیل این حادثه را استفاده از زغال برای گرم شدن خانه عنوان کرد و ادامه داد: بلافاصله بعد از اطلاع مأموران اورژانس، پرسنل اورژانس 115 پایگاه یک شهری بیرجند به محل اعزام و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را منتقل اورژانس بیمارستان ولی‌عصر (عج) کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و به موقع اورژانس این خانواده از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

مصدومیت هشت نفر در حوادث آخر هفته خراسان جنوبی

آذرکیش همچنین از مصدومیت هشت نفر در حوادث آخر هفته خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در طی این مدت پنج نفر از سرایان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

وی با اشاره به واژگونی خودرو پژو 405 در آخر هفته گذشته، اذعان داشت: این حادثه که در کیلومتر 21 محور طبس ـ یزد اتفاق افتاده بود سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی اضافه کرد: حوادث فوق هشت مصدوم برجای گذاشت که توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) سرایان، شهید مصطفی خمینی طبس  و درمانگاه آیسک منتقل شدند.

آذرکیش متذکر شد: پنج‌شنبه هفته گذشته پرسنل پایگاه اورژانس 115 سرایان در حین بازگشت از مأموریت در جلوی درب بیمارستان با درخواست کمکی مبنی بر آغاز درد زایمان خانم باردار 35 ساله‌ای در داخل خودرو شخصی روبه‌رو شدند که با تلاش مأموران اورژانس پس از انجام موفق زایمان در آمبولانس، مادر و نوزاد با وضعیت مناسب به زایشگاه امام علی(ع) سرایان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/69022/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول