اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای بیجار مطرح شد

ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات

بخشدار مرکزی بیجار با اشاره به تاثیرات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ضرورت ترویج این دو فریضه در ادارات را حائز اهمیت دانست.

ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مهدی گل‌محمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد اظهار کرد: ترویج امر به معروف در جامعه موجب سعادت و دوری جامعه از  آسیب‌ها و رواج منکرات است.

به گفته وی، آیات قرآن کریم در رابطه با این فریضه الهی، سخنان پیامبران و امامان و تاکیدات نظام جمهوری اسلامی در خصوص ترویج امر به معروف و نهی از منکر، سه سند مهم در راستای احیای این فریضتین الهی در جامعه است.

گل‌محمدی بر ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات شهرستان بیجار و توجه مدیران و مسئولان در رابطه با ترویج این مهم در جامعه تأکید کرد.

به گفت وی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات مروج امر به معروف و نهی از منکر هستند و در این راستا می‌توانند الگویی خوب برای مردم باشند.

بخشدار مرکزی بیجار با اشاره به تاثیرات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ضرورت ترویج این دو فریضه در ادارات را حائز اهمیت دانست.

بخشدار مرکزی بیجار در ادامه با بیان اینکه امروزه جامعه در معرض آسیب‌ها و رواج منکرهای زیادی شده است گفت: در مقابله با این آسیب‌ها و منکرات که از عملکردها و دسیسه‌های دشمنان برای نابودی اسلام است، رواج و احیای معروفات و تذکر بر دوری از منکرات موجب سلامت جامعه و شکست دشمنان خواهد شد.

گل‌محمدی امر به معروف و نهی از منکر را ضامن سلامت جامعه بیان کرد و گفت: مهمترین تجلی این موضوع در جامعه احیای فرهنگ دینی و اسلامی است.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اصل امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گنجانده شده است، یادآور شد: مطابق این اصل احیای این فریضتین الهی در جامعه توسط مردم از واجبات است.

انتهای پیام/79015/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول