اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج مساجد و محلات استان سمنان:

احیای امر به معروف عامل حیات و سرزندگی جامعه است

رئیس بسیج مساجد و محلات استان سمنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اصول دین است و احیای این دو اصل سبب حیات و سرزندگی جامعه می‌شود.

احیای امر به معروف عامل حیات و سرزندگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سیدرحیم کیا در جلسه پیگیری شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌ها و پایگاه‌ها که با حضور مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات استان سمنان و فرماندهان حوزه‌های محلی با هدف توجیه شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: در روایتی از رسول گرامی اسلام (ص) آمده است که «گروهی هستند که نه پیامبرند و نه شهید، ولی مردم به مقام آنها به خاطر امر به معروفشان غبطه می‌خورند».

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از اصول دین است و احیای این دو اصل عامل حیات و سرزندگی جامعه می‌شود و فراموش کردن این دو اصل موجب رخوت و سستی جامعه خواهد شد.

رئیس بسیج مساجد و محلات استان سمنان بیان کرد: آگاهی‌بخشی و افزایش معرفت عمومی جامعه در خصوص اهمیت و اجرای این فریضه الهی، یکی از عوامل مؤثر در تحقق این دستور الهی و از جایگاه والایی برخوردار است.

کیا خاطر نشان کرد: یکی از کارهای بزرگ و اساسی بسیج در حوزه تهدیدات نرم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت محلی است که تمام پایگاه‌ها دارای شورای امر به معروف بوده و محوریت نیز با امام جماعت مسجد است.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول