اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد خبر داد

ارائه لایحه نظارت جامع رسانه به مجلس/ فرهنگ‌سازی اقتصادمقاومتی در جامعه

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه نظارت جامع رسانه از سوی دولت به مجلس می‌رود.

ارائه لایحه نظارت جامع رسانه به مجلس/ فرهنگ‌سازی اقتصادمقاومتی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین نوش‌آبادی صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار این شهر اظهار داشت: لایحه نظارت جامع رسانه از سوی دولت به مجلس می‌رود.

نوش‌آبادی نظام دسترسی آزاد به اطلاعات را مصوبه دولت برای ارائه به مجلس عنوان کرد و گفت: نظام جامع مالکیت حقوقی و ادبی نیز در حال نهایی شدن است.

وی نظام جامع مالکیت حقوقی و ادبی را بستری برای حمایت از حقوق مولفان و پدیدآورندگان آثار ادبی و هنری در کشور بیان کرد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی التزام به قانون را رافع مشکلات مختلف در سطوح مختلف جامعه دانست.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر مطبوعات یا رسانه‌ای قانون را زیر پا بگذارد با آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد، ادامه داد: تا هنگام وضع قانون جدید همه ملزم به رعایت قانون فعلی هستند.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: هر فردی نمی‌تواند سلیقه خود را قانون محسوب کند.

وی کرمانشاه را خاستگاه فرهنگ و تمدن ایران و مهد تحولات فرهنگی و علمی عنوان کرد و افزود: کرمانشاهیان در عرصه‌های مختلف جریان‌ساز بوده‌اند و این دیار در تاریخ مرکز حکومت‌های بزرگی همچون ساسانیان بوده است.

نوش‌آبادی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالای فرهنگی، دینی، سیاسی و فکری در کرمانشاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کرمانشاه در عرصه‌های مختلف سرآمد است و می‌تواند در عرصه‌های دیگر نیز خودنمایی کند.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه باید در جریان‌سازی فرهنگی نقش‌آفرین باشد، گفت: فلسفه تشکیل نظام اسلامی، رشد مبانی اخلاقی و اسلامی است.

این مسئول متذکر شد: ابزار هنری برای کارآمدی و تاثیرگذاری آرمان‌ها و عقاید مورد استفاده قرار بگیرد و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، هنر باید در صدر امور قرار بگیرد و یک امر تشریفاتی نیست.

نوش‌آبادی از عزم و اراده مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی در کشور خبر داد و بیان داشت: چگونگی فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در استان‌ها تقویت شود تا در پیشبرد اهداف نظام کمک‌رسان باشد.

انتهای پیام/2700/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول