اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان اعلام کرد

تشدید نظارت‌های دامپزشکی جنوب کرمان در ایام نوروز

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: نظارت و بازر‌سی‌های دامپزشکی از 24 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال 93 با حضور 30 اکیپ در جنوب کرمان تشدید می‌شود.

تشدید نظارت‌های دامپزشکی جنوب کرمان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت و بازرسی‌ها به منظور سلامت مصرف کنندگان و ارتقای بهداشت عمومی از 24 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین 93 به صورت روزانه در دو شیفت کاری با ساماندهی 30 اکیپ ثابت و سیار در جنوب کرمان تشدید می‌شود.

وی بیان داشت: آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برای انجام آزمایش‌های لازم در زمینه فرآورده‌های خام دامی، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های بخش خصوصی نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان عنوان کرد: مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها، چلوکبابی‌ها و سایر اماکنی که از فرآورده‌های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می‌کنند، نظارت و کنترل می‌شوند.

توکلی گفت: خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌ها و سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی از دیگر اماکنی است که توسط دامپزشکی در ایام نوروز تحت نظارت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2655/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول