اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه دامپزشکی آوج خبر داد

بازدید مشترک کارشناسان دامپزشکی از رستوران‌های آوج

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای ارتقای امنیت بهداشتی، نظارت هرچه بیشتر و تسهیل در ارائه خدمات به مسافران نوروزی، بازدید مشترکی از رستوران‌ها و مراکز اقامتی توسط کارشناسان ادارات ذی‌ربط در این شهرستان صورت گرفت.

بازدید مشترک کارشناسان دامپزشکی از رستوران‌های آوج

امین یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: نخستین بازدید مشترک از سوی کارشناسان ادارات دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت، پلیس امنیت عمومی، اداره گردشگری و میراث فرهنگی، مرکز بهداشت و درمان و شبکه دامپزشکی شهرستان آوج صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدیدها از رستوران‌های سطح شهر آوج بازدید به عمل آمد و در خصوص مواردی از قبیل رعایت بهداشت و نظافت رستوران، یخچال نگهداری فرآورده‌های خام دامی، استفاده از روپوش، دستکش و کلاه در هنگام کار تذکرات لازم داده شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آوج با تأکید بر اینکه این بازدیدها ادامه‌دار است، بیان کرد: در این بازدید مشترک مقدار 11 کیلوگرم گوشت قرمز و مقادیری گوشت مرغ که در شرایط کاملاً غیربهداشتی نگهداری شده بود، ضبط و معدوم شد.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول