اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

هیچ برنامه فرهنگی آثار معنوی اردوی راهیان نور را ندارد

رئیس دانشگاه اسلامی واحد کرمان گفت: آشنایی جوانان با ایثارگری‌های رزمندگان از آثار و برکات معنوی اردوی راهیان نور است که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان به آن دست یافت.

هیچ برنامه فرهنگی آثار معنوی اردوی راهیان نور را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی سه‌شنبه شب در حاشیه آیین بدرقه کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار داشت: کاروان 150 نفره راهیان نور دختران دانشگاه با چهار دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

منظری‌توکلی بیان داشت: آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جوانان که در طول هشت سال دفاع مقدس با فدای جان خود از سرزمین اسلامی دفاع کردند، از آثار و برکات معنوی این اردو است که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان به آن دست یافت.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل عصر حاضر را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: باید نسل جوان، گذشته انقلاب و فداکاری جوانان نسل اول را لمس کنند که آنها چه کار بزرگ و غیر ممکنی را انجام دادند و با نثار خون خود این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان کرمان افزود: در این سفر معنوی جوانان با الگوگیری از شهدا و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام با جایگاه والای شهادت آشنا شده و در پیروی از ولی فقیه زمان خود پیشگام می‌شوند.

طه پهلوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان نیز با بیان فعالیت‌های انجام شده، گفت: در این سفر دانشجویان از مناطق عملیاتی جنوب کشور مانند فکه، شلمچه، طلائیه، اروند، دو کوهه، دهلاویه، شرهانی و دزفول بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول