اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از جوار شهید گمنام اراک

کاروان‌ خانوادگی راهیان نور استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام شد

نخستین کاروان خانوادگی راهیان نور استان مرکزی ظهر امروز از جوار شهید گمنام اراک برای بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

کاروان‌ خانوادگی راهیان نور استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز یکصد نفر از خانواده‌های بسیجی فارغ‌التحصیلان دانشگاه جامع امام حسین(ع) به منظور شرکت در همایش میثاق با عاشورائیان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه این اعزام در جمع خبرنگاران گفت: نخستین کاروان خانوادگی راهیان نور استان مرکزی در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، طلائیه، اروندکنار، شلمچه، یادمان شهدای فکه، چزابه، هویزه و مسجد جامع خرمشهر بازدید خواهند کرد.

اسماعیل غلامی افزود: به منظور بهره‌گیری هر چه بیشتر از این سفر معنوی راوی و روحانی به همراه کاروان اعزام شده و در محل اسکان کاروان‌ها در پادگان شهید زین‌الدین اندیمشک و اردوگاه شهید مسعودیان اهواز برنامه‌های فرهنگی اعم از رزمایش فرهنگی شب‌های مهتابی و شبی با شهدا، مسابقات فرهنگی و خاطره‌نویسی نیز برگزار خواهد شد.

به گفته وی اعزام کاروان‌های عمومی و خانوادگی استان مرکزی از 15 اسفند ماه آغاز شده و تا 30 فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد در راه خدا در بین آحاد جامعه و احیای روحیه جهاد دوران دفاع مقدس در جامعه برای عرصه‌های جهاد علمی، فرهنگی و اقتصادی امری ضروری در این سفر معنوی است.

انتهای پیام/87002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول