اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قوچان خبر داد

اعزام 200 نفر به اردوی راهیان نور جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: همه ساله در ایام پایانی سال اعزام عمومی راهیان‌ نور در سراسر کشور صورت می‌گیرد که سهمیه قوچان برای امسال اعزام 200 نفر به مناطق عملیاتی جنوب است.

اعزام 200 نفر به اردوی راهیان نور جنوب کشور

علی اصغر صوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: راهیان‌ نور دارای آثار و برکات چشمگیری بوده به گونه‌ای که بازدید از یک یادمان شهدا اثرگذارتر از برخی برنامه‌های فرهنگی در داخل شهرها است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در آشنا شدن مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس شریک‌اند، تصریح کرد: مشکل عمده در تأمین اتوبوس بوده و میزان اعتبار دریافت شده از مردم نمی‌تواند پاسخگوی بسیاری از هزینه‌ها باشد.

وی تاکید کرد: این اردو متعلق به قشر خاصی نبوده و همه اقشار مختلف مردم و صنوف باید در آن مشارکت داشته باشند و زمان اعزام اردوی راهیان نور قوچان 27 اسفندماه سال جاری خواهد بود.

صوفی با اشاره به این موضوع که راهیان نور یک حرکت و عملیات بزرگ فرهنگی در کشور است، یادآور شد: سهمیه اختصاص یافته به قوچان 200 نفر برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور بوده که با پنج دستگاه اتوبوس باید در تاریخ 28 اسفندماه در پادگان ثامن الائمه حمیدیه اهواز حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی می‌توان یک اردوی منسجم و ارزان‌تر را برای همه اقشار مختلف مردم فراهم ساخت.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول