اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه کردستان

زائرسرای راهیان نور مریوان افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه کردستان، زائرسرای راهیان نور مریوان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زائرسرای راهیان نور مریوان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، فرمانده سپاه پاسداران مریوان ظهر امروز در آئین افتتاحیه این زائرسرا اظهار داشت: برای این زائرسرا 700 میلیون تومان هزینه شده است و با افتتاح آن می‌توان در اسکان کاروان‌های راهیان نور به خوبی عمل کرد.

حبیب عیسی‌زاده عنوان کرد: مریوان شهر رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است و از این نظر باید مورد توجه ویژه از سوی مسئولان ذیربط قرار بگیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال 88 با ورودشان به این شهرستان تاکید بر احیای یادمان شهدا داشتند و خوشبختانه تا به امروز نیز اقدامات مفید و مؤثری در این‌ باره صورت گرفته است که افتتاح این زائرسرا نمونه بارز آن است.

وی با اشاره به این نکته که سال گذشته بیش از 40 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مریوان سفر کرده‌اند، افزود: در سال‌های گذشته بیش از صدها هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان دیدار به عمل آورده‌اند که برای سهولت در سفر این افراد درصدد احیای مناطق عملیاتی و ایجاد پایگاه‌هایی برای استراحت آنها هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران مریوان در پایان اظهار داشت: رشادت‌های مردم شهرستان مریوان در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در ایام هشت سال دفاع مقدس کاملاً ستودنی است و با احیای این مناطق می‌توان این ایثارگری‌ها را بیش از گذشته برای کاروان‌های راهیان نور بازگو کرد.

انتهای پیام/79017/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول