اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مراکز بهداشتی دشتستان در نوروز

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مراکز بهداشتی درمانی دشتستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مراکز بهداشتی دشتستان در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن شب گذشته در جلسه سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان گفت: توجه به سلامتی و بهداشت شهروندان باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور باشد و شبکه بهداشت در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در دستور کار این شبکه است و در سال 93 در این مسیر گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان عملکرد شبکه و مشکلات موجود، گزارش کاملی از گردش مالی شبکه در بخش‌های پرسنلی، پزشک خانواده و داروخانه و ... ارائه و نکاتی در مورد سرشماری و اتمام عملیات در زمان مقرر را بیان کرد.

وی عنوان کرد: مسئولان مراکز باید نظارت و حضور مستمر در کشیک‌های نوروزی واحدهای خود داشته باشند تا خدمت‌رسانی به نحو مطلوبی به مردم ارائه شود.

کهن افزود: از مدیران مراکز بهداشتی می‌خواهیم که با تعامل خوب با مسئولان ادارات به حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف بخش سلامت کمک کنند.

وی گفت: پس از تعطیلات سال جدید از مسئولان مراکز انتظار می‌رود، مراکز تجزیه و تحلیل کاملی از عملکرد مرکز خود را جمع‌آوری و به ستاد ارسال کنند که ارزیابی وضعیت موجود و برنامه عملیاتی مراکز نیز شامل آن می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی مراکز بهداشتی درمانی دشتستان در تعطیلات نوروز خبر داد و عنوان کرد: مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دشتستان در ایام تعطیلات خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

در ادامه مسولان واحدهای ستادی انتظارات خود را از مراکز بهداشتی و درمانی بیان و در خصوص برنامه‌های در حال اجرا مطالبی را عنوان کردند.

در پایان مسئولان مراکز بهداشتی و درمانی نیز به بیان مشکلات موجود و وضعیت کنونی مراکز خود پرداختند.

انتهای پیام/2452/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول