اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد

ارائه یک سوم خدمات بهداشتی قزوین از سوی مرکز شهید بلندیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت: در استان قزوین یک سوم خدمات بهداشتی بر عهده مرکز بهداشت شهید بلندیان است.

ارائه یک سوم خدمات بهداشتی قزوین از سوی مرکز شهید بلندیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر زینالو ظهر امروز در مراسم تودیع رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهید بلندیان قزوین و معارفه سرپرست جدید این مرکز که با حضور جمعی از مدیران استان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در سالن اجتماعات مرکز شهید بلندیان برگزار شد، با اشاره به تغییرات ضرایب خدمات پزشکی در سال جاری اظهار کرد: این تغییرات در حقوق و تعرفه‌های خدمات پزشکی و تعرفه‌هایی که زیر پوشش خدمات بیمه قرار ندارد، منجر به افزایش درآمدهای حوزه بهداشت از محل بیمه‌ها و کاهش هزینه‌های مردم می‌شود.

وی افزود: انجام اقدامات لازم در زمینه هزینه، تولیدات یا وابسته شدن به تولیدات دانش بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش سلامت، یک ضرورت جدی است و باید برای نحوه کاهش هزینه‌ها فکر و برنامه‌ریزی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین ادامه داد: تحقق این اهداف نیازمند انجام اقدامات عملی در دانشگاه همچون همکاری میان بخش‌های آموزش، پژوهش و سلامت است و مدیران قسمت‌های گوناگون باید از طریق بهره‌گیری از استانداردهای لازم در زمینه اقتصاد مقاومتی برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش کنند.

زینالو تصریح کرد: در استان قزوین یک سوم خدمات بهداشتی بر عهده مرکز بهداشت شهید بلندیان قرار دارد و با وجود تنگناهای موجود در حوزه سلامت کارکنان این مرکز کوشش گسترده‌ای برای ارتقای شاخص‌های سلامت به عمل آورده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین از سرپرست جدید این مرکز خواستار مدنظر داشتن افزایش توانمندی‌ها، کاهش هزینه‌های حوزه سلامت و افزایش کارایی در خدمات این حوزه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه این مرکز در بحران‌های مالی توانست ضمن ارائه مدیریت مناسب، گام‌های مؤثری در راستای بهبود شاخص‌های مهم بهداشتی در شهرستان قزوین بردارد، اظهار کرد: در حال حاضر سطح سواد سلامت در جامعه ما چندان بالا نیست و مردم از روش درست زندگی آگاهی ندارند که این امر لزوم ارتقای سطح سلامت را می‌طلبد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات 32 ماهه محمدرضا مدبر رئیس پیشین مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در فاصله زمانی بین سال‌های 90 تا 92، اسماعیل کلهر به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول