اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک خبر داد

اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق عملیاتی فکه و فتح المبین

فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک از اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک به مناطق عملیاتی فکه و یادمان شهدای فتح المبین خبر داد.

اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق عملیاتی فکه و فتح المبین

غلامرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از اعزام 90نفر از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در قالب اردوی کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی فکه و یادمان شهدای فتح المبین خبر داد و اظهار کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، آشنایی با عملیات‌های انجام شده در این مناطق و مداحی از دیگر برنامه‌هایی است که در این اردو اجرا می‌گردد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 3 هزار و 146 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور طلاب، هنرمندان، دانشجویان و مداحان از مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور بازدید کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک برگزاری اردوی راهیان نور را یک حرکت عظیم فرهنگی و معنوی در کشور دانست و تصریح کرد: این اردو‌ها بهترین فرصت برای بیان ارزش‌های انقلاب و آشنا ساختن نسل جدید و کسانی که آن دوران را درک نکرده‌اند با آرمان‌های شهدا و فداکاری‌ها ی ملت و تقویت روحیه ایثارگری در میان آنان می‌باشد.

قربانی اضافه کرد: ارزش‌های دفاع مقدس باید با قوت بیشتر به نسل امروز انتقال داده شود و اردوهای راهیان نور مناسب‌ترین راه برای انتقال این ارزش هاست.

وی ابراز داشت: این اردو‌ها عامل انتقال فرهنگ جهاد و شهادت، مقاومت و پایداری و ولایت مداری و ولایت پذیری در میان نسل سوم و چهارم انقلاب است و اکنون شاهد هستیم که هر ساله استقبال مردم به ویژه جوانان از این کار فرهنگی موثر به خصوص در ایام نوروز بیشتر می‌شود که این خود نشان از تاثیر گذاری این اردو‌ها دارد.

انتهای پیام/72020/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول