اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری چاروسا:

دهیاران مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

رئیس شورای اداری چاروسا گفت: دهیاران باید با مردم ارتباط نزدیکی داشته باشند و مشکلات آن‌ها را به گوش مسئولان برسانند.

دهیاران مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سیدرضا غلامی‌مقدم عصر امروز در نشست با دهیاران چاروسا اظهار کرد: مشارکت و همکاری دهیاران و شورا‌های اسلامی هر شهر می‌تواند در جهت جذب گردشگران و همچنین ارتقاء توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توریستی این منطقه موثر باشد.

بخشدار چاروسا افزود: چاروسا از جاذبه‌های طبیعی مناسبی برخوردار است و دهیاران در ایام نوروز باید نسبت به جذب گردشگر تلاش خود را دوچندان کنند و میزبان خوبی برای آن‌ها باشند.

غلامی‌مقدم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های که در روستاهای این منطقه وجود دارد دهیاران با ایجاد فضای مناسب موجب جذب سرمایه‌گذار به روستا‌ها شوند.

رئیس شورای اداری چاروسا افزود: دهیاران باید با مردم روستا ارتباط نزدیکی داشته باشند مشکلات و دغدغه آنان را به گوش مسئولان برسانند.

غلامی‌مقدم با اشاره به نقش دهیاران در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها خاطرنشان کرد: دهیاران به منظور افزایش کیفیت خدمات به دامداران و کشاورزان و سایر اقشار ساکن در روستا باید طرح‌ها و برنامه‌های عام‌المنفعه را اطلاع‌رسانی کنند تا از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز بیشتر روستاهای ما از امکانات رفاهی خوبی مانند آب، برق، تلفن برخوردار هستند که این خود نوید خوبی برای دهیاران خواهد بود که با شناسایی نقاط قوت و بهره‌مندی از سایر امکانات گام‌های موثری در توسعه بیشتر مناطق روستایی بردارند.

بخشدار چاروسا اذعان داشت: دهیاران باید در کنار انجام کارهای عمرانی به مسائل فرهنگی روستاها نیز توجه کرده و ضمن ارتباط مستمر با مسئولان در جهت معرفی روستاهای خود تلاش کنند.

وی در پایان متذکر شد: در جهت بازتاب مطلوب فعالیت‌های دهیاران در نزد مردم و افکار عمومی، شایسته است دهیاران و شورا‌های اسلامی نسبت به انعکاس اخبار و فعالیت‌های خود از طریق رسانه‌های جمعی اقدام کرده و در جهت شناساندن و معرفی توانمندی‌های روستایی همت کنند.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول