اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان:

دهیاران جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها را بگیرند

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار منوجان گفت: دهیاران باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها را بگیرند و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

دهیاران جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها را بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسین صادقی یکشنبه شب در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی منوجان اظهار داشت: دهیاران و شوراها در روستاها باید جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را بگیرند و افراد را در این زمینه توجیه کنند.

وی بیان کرد: بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی ساخت و ساز غیرمجاز انجام می‌دهند و مشکل عمرانی در روستاها را به وجود می‌آورند که دهیاران باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار منوجان تصریح کرد: قوانین و بخشنامه‌هایی که در حوزه دهیاری‌ها از سوی وزارت کشور صادر می‌شود باید دهیاران با آن آشنایی لازم و کافی را داشته باشند و پیگیری کنند.

صادقی تصریح کرد: دهیاری موفق است که نسبت به قوانین و بخشنامه در حوزه خود اطلاعات و اشرافیت داشته باشد و اگر دهیاران قوانین را به دقت مطالعه کنند تخلفی در حوزه کاری آنها صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه دهیاران باید به شوراها و مسئولان اجرایی پاسخگو باشند، گفت: همه دهیاران در ستاد بحران مسئولیت دارند و باید در روستاها به این امر توجه داشته باشند.

صادقی خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان یک شهرداری کوچک نسبت به توجه به فضای سبز در روستاها مسئولیت دارند.

انتهای پیام/80006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول