اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خبر داد

حضور 50 دانش‌آموز چاروسایی در مسابقات 10گانه قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش چاروسا از حضور 50 دانش‌آموز چاروسایی در مسابقات 10گانه قرآنی گچساران خبر داد.

حضور 50 دانش‌آموز چاروسایی در مسابقات 10گانه قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، احمد الهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی برای پرورش نسل آینده توجه بیش از پیش به قرآن‌آموزی است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که هر چه در بحث سرمایه‌گذاری فرهنگی به برنامه‌های قرآنی توجه شود خروجی بهتر و بیشتری خواهیم داشت.

الهی افزود: به همین منظور مسابقات قرآنی امسال با حضور هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان تمام مقاطع در گچساران برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: در بخش چاروسا دی‌ ماه امسال دانش‌آموزان به رقابت پرداختند که از بین 900 دانش‌آموز این بخش، 50 دانش‌آموز به مرحله استانی راه یافتند که از امروز کار خود را در این مسابقات شروع کردند.

وی، قرآن‌آموزی در بین دانش‌آموزان چاروسایی را در سال‌های گذشته خوب و قابل قبول توصیف بیان کرد و گفت: اکنون به همت مربیان قرآنی و تلاشی که خانواده‌ها برای قرآن‌آموزی جوانان خود دارند این فرهنگ به خوبی نهادینه شده است. 

این مسئول در پایان عنوان داشت: مسابقات قرآنی در ده رشته نماز، نهج‌البلاغه، اذان، صحیفه سجادیه، حفظ قرآن، تفسیر، قرائت قرآن، انشای نماز، احکام و ترتیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول