اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین جشنواره فرهنگی قرآنی خراسان رضوی

دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی کمیته امداد خراسان رضوی مشخص شدند

دومین جشنواره فرهنگی قرآنی مجتمع‌های کمیته امداد شهرستان‌های خراسان رضوی با معرفی افراد برتر در خلیل‌آباد پایان یافت.

دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی کمیته امداد خراسان رضوی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، دبیر دومین جشنواره فرهنگی قرآنی خراسان رضوی عصر امروز در این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات شهرستان‌های تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور، قوچان، سبزوار، خلیل‌آباد و مشهد با 176 نفر دانش‌آموز از مقاطع تحصیلی مختلف شرکت داشتند که پس از 2 روز رقابت نفرات برتر شناخته شدند.

عباس شاه‌پسند افزود: هدف از برگزاری این مسابقات بحث رقابت و ایجاد روحیه جوانمردی و قرآنی در میان دانش‌آموزان است که امیدواریم بتوانیم سهم خود را در این خصوص ادا کنیم.

وی با اعلام نتایج کسب شده توسط دانش‌آموزان شرکت ‌کننده تصریح کرد: 106 نفر در رشته‌های فرهنگی ورزشی شرکت داشتند و به تیم‌های ورزشی اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

شاه‌پسند ادامه داد: تیم ورزشی دانش‌آموزان خلیل‌آباد در رشته والیبال اول شد و تیم‌های تربت‌ جام و نیشابور رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، در رشته تنیس روی میز محمدنژاد از خلیل‌آباد اول، آفتاب از تربت حیدریه دوم و بهمدی از نیشابور رتبه سوم را به خود اختصاص دادند؛ همچنین 70 نفر در رشته حفظ و قرائت قرآن حضور داشتند که ابراهیم یوسفی و علی قربانی به طور مشترک از مشهد اول شدند و علی قربانی در رشته قرائت از مشهد رتبه اول، مهدی محمدنژاد در رشته حفظ از خلیل‌آباد رتبه اول و محمدرضا نودحی و جواد اجمی‌راد به ترتیب از سبزوار و مشهد رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول