اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون صورت گرفت

اعزام 2 هزار نفر از خانواده‌های شهدای زنجان به سفرهای زیارتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2 هزار و 259 نفر از خانواده‌های شهدای استان زنجان به سفرهای زیارتی و سیاحتی اعزام شده‌اند.

اعزام 2 هزار نفر از خانواده‌های شهدای زنجان به سفرهای زیارتی

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به عملکرد بنیاد شهید استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 100 نمایشگاه بزرگ و کوچک در این زمینه در استان زنجان برپا شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه امسال در مراسم‌های مختلف و یادواره شهدا از یک هزار نفر از خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر شده، تصریح کرد: در بخش معاونت فرهنگی برنامه‌های مختلفی در طول سال اجرا شده است.

* بهره‌مندی 18 هزار نفر از خانواده شهدا از برنامه‌های بنیاد شهید زنجان

این مسئول اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به سفرهای زیارتی و سیاحتی را 2 هزار و 259 نفر اعلام کرد و متذکر شد:  از ابتدای سال‌جاری تاکنون 18 هزار و 210 نفر از خانواده‌های شهدا از برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

نیک بخش اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی به مرحله کشوری را 60 نفر اعلام کرد و یادآور شد: همچنین برای 700 نفر از علاقه‌مندان جامعه هدف مسابقات شهرستانی در این حوزه انجام شده است.

* راه‌اندازی سایت قرآنی بنیاد شهید استان زنجان

وی به راه‌اندازی سایت قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت به صورت آنلاین از برنامه‌های مختلف درباره ایثار و شهادت استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 42 نفر نخبه شاهد و ایثارگر در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: این تعداد در زمینه برنامه‌های قرآنی، اقتصادی، فرهنگی و هنری فعال هستند.

* فعالیت 31 باب مدرسه شاهد در استان زنجان

این مسئول تعداد دانش‌آموزان استعداد درخشان استان زنجان را 43 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: این افراد جزو افراد پیشرو و پیشتاز استان زنجان محسوب می‌شوند.

نیک بخش با بیان اینکه 31 باب مدرسه شاهد در استان زنجان فعالیت می‌کند، گفت: در حال حاضر 837 دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف بنیاد شهید برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت مفید واقع شود.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول