اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج اعلام کرد

بسیج تمام امکانات برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی

فرماندار قلعه‌گنج گفت: مسئولان این شهرستان در حد توان، امکانات لازم برای ارائه خدمات به میهمانان و مسافران نوروزی را بسیج کرده‌اند.

بسیج تمام امکانات برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی

ایوب فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج با بیان اینکه این شهرستان در جنوبی‌ترین نقطه استان کرمان و در همسایگی استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان واقع شده است، اظهار داشت: قلعه‌گنج در گذرگاه جاده ابریشم مانند نگین سبزی در حاشیه جازموریان بزرگ می‌درخشد و احیای این جاده به رونق منطقه کمک می‌کند.

فرماندار قلعه‌گنج بیان داشت: اگر چه باید برای رساندن آب هلیل به جازموریان بزرگ و عطشان بی‌نهایت تلاش کنیم، اما ظرفیت‌های بالای گردشگری و توریستی آن آماده پذیرش مسافران نوروزی و گردشگران است.

وی افزود: چشمه‌های پرآب در کنار جنگل‌های سبز مانند جنگل حسین‌آباد، رودخانه چاه‌نوروز، ماسوله کویر روستای کشیت، چشمه‌های درباغ، روستای اوهوان و رودخانه‌های پرآب رمشک و منطقه تاریخی زیر دامنه مارز از نقاط برجسته قلعه‌گنج است.

فلاحی تصریح کرد: بسیاری از مردم روستاها و شهرهای همجوار و حتی استان‌های همسایه در ایام تعطیل به این مناطق برای گردش و تفرج عزیمت می‌کنند که نشان از توانمندی بالقوه شهرستان قلعه‌گنج دارد.

وی ادامه داد: امامزاده شاهزاده ابوالقاسم در روستای زیارت در ایام تعطیل پذیرای زائران است و همچنین در ایام نوروز نیز برنامه‌های مفصل فرهنگی و زیارتی و گردشگری در آن برقرار است.

فرماندار قلعه‌گنج عنوان کرد: مسئولان شهرستان هم در حد توان امکانات لازم مجموعه خود را در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی بسیج کرده و سعی بر این است که خاطرات خوش و به‌یاد ماندنی را برای آنان ثبت کنند.

فلاحی گفت: در بحث امنیتی نیز همه تدابیر اندیشیده شده و هیچ‌گونه مشکل خاصی در این منطقه وجود ندارد و مسافران نوروزی می‌توانند با خیالی آسوده در تمام نقاط این شهرستان به سیاحت و گردش بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در ورودی شهرستان و مرکز قلعه‌گنج چادرهای راهنما نصب شده و اماکن استقرار مسافران نیز آماده شده است.

انتهای پیام/80004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول