اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تاکید کرد

معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری بم به میهمانان نوروزی

فرماندار بم گفت: در ایام نوروز باید همه آثار و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به میهمانان نوروزی معرفی شوند.

معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری بم به میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: با تلاش‌ اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در نوروز 92، شهرستان بم رتبه اول جذب گردشگر را به خود اختصاص داد.

وی بیان داشت: در نوروز سال آینده باید سعی کنیم، نواقص گذشته را برطرف و جذب گردشگر و میهمان نوروزی که کمک خوبی به رشد اقتصاد منطقه دارد، افزایش یابد.

فرماندار بم ادامه داد: با فرهنگ‌سازی که انجام شده، شاهد کاهش تلفات در چهارشنبه آخر سال در بم بودیم که امیدوارم در چهارشنبه آخر سال جاری مردم همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

زین‌الصالحین تصریح کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان در زمینه ایجاد و ساماندهی پارک‌ها و فضای سبز تلاش‌های ‌زیادی داشتند و امیدواریم با نصب تابلوهای فلزی و بنری زمینه استفاده هرچه بیشتر میهمانان نوروزی را فراهم آورند.

فرماندار بم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات هلال‌احمر، نیروی انتظامی و اورژانس در زمینه راه‌اندازی کمپ استقبال از میهمانان نوروزی بیان کرد: در روز درختکاری در منطقه دارزین و بیدران و همچنین ورودی شهرهای بم و بروات تعدادی زیادی درخت کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بم جاذبه گردشگری و آثار تاریخی فراوانی دارد، گفت: معرفی این آثار و جاذبه‌ها به گردشگران امر مهمی است که باید علاوه بر شهرداری‌ها توسط دهیاری‌ها نیز بروشورهایی طراحی و توزیع شود.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که در ایام نوروز موجب بروز مشکلاتی می‌شود وجود متکدیان است که باید شهرداری و بهزیستی در زمینه جمع‌آوری آنان اقدام کنند.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول