اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سلطانیه تاکید کرد

لزوم آمادگی مسئولان سلطانیه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان سلطانیه بر لزوم آمادگی مسئولان سلطانیه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

لزوم آمادگی مسئولان سلطانیه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سلطانیه به ریاست فرماندار شهرستان سلطانیه، امام جمعه سلطانیه و اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برگزار شد.

در این جلسه دو ساعته که با محوریت هماهنگی ادارات شهرستان سلطانیه در راستای پیشبرد امر سرویس‌دهی به مسافرین نوروزی سال 93 برگزار شد.

پرویز خالقی جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را یکی از با نشاط‌ترین جلسات در طول سال خواند و گردهمایی مدیران و مسئولان شهرستان برای اتخاذ تصمیمات و تدابیر عملی برای زیباترین رویداد و پدیده طبیعت در طول سال را، دال بر شور و نشاط این جلسه خواند و اظهار داشت: در نوروز سال 93 استقبال از مسافران به صورت سراسری در شهرستان سلطانیه صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان سلطانیه افزود: تلفیق آئین مهمانداری در فرهنگ دینی و فرهنگ اصیل ایرانی که مبتنی بر ارزش‌گذاری بر مهمان که حبیب خدا نیز تلقی می‌شود، مزید بر قدردانی این ایام بزرگ توسط مسئولان می‌شود و در هر دو فرهنگ تهیه اسباب مهمان‌نوازی و اقدامات مهمان‌پذیری از جمله تنظیف و غبار روبی مهمان‌خانه توصیه می‌شود.

خالقی در ادامه با اشاره به سراسری بودن طرح استقبال از مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: بخشداری‌های تابعه شهرستان باید از طرق دهیاری‌ها این طرح را به روستاهای شهرستان و با اقدامات مختلف تبلیغاتی تسری بخشند.

وی گفت: مسئولان باید در راستای استقبال از مسافرین و مهمانان نوروز 93، آمادگی لازم در سطح شهرستان را داشته و احساس مسئولیتشان متناسب با شأن شهرستان و مهمانان باشد.

انتهای پیام/2308/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول