اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

مدیران دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد به امور بانوان بها نمی‌دهند

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد هیچ ارزش و اعتباری برای جلسات مرتبط با بانوان قائل نیستند.

مدیران دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد به امور بانوان بها نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زهرا زمانی ظهر امروز در نشست برگزاری هفته زن که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که برنامه‌های بزرگداشت روز زن به چند روز محدود نشوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه سنتی ما هنوز آنچنان که باید قدر و ارزش زنان را نمی‌دانند، ادامه داد: معمولاً در جلساتی که با نام بانوان برگزار می‌شود مدیران یا حضور پیدا نمی‌کنند و یا اگر حاضر می‌شوند اهمیت چندانی برای مصوبات و اجرای آن‌ها قائل نیستند که این خود یک معضل بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر جایگاه و منزلت زن شده است، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که زنان جامعه ما به ارزش و جایگاهی که باید برسند.

زمانی حوزه اختیارات مسئولان امور بانوان در ادارات کهگیلویه و بویراحمد را بسیار محدود دانست و افزود: در اولین فرصت باید با برگزاری جلسات کارشناسی در صدد رفع این نقص در ادارات استانی باشیم.

وی از امور بانوان دستگاه‌های مختلف خواست که منفعلانه عمل نکنند و سعی کنند با ارتباط با دستگاه‌های بالادستی و سطوح بالای مدیریتی کشور جایگاه امور بانوان را در دستگاه‌های خود ارتقا ببخشند.

زمانی با اشاره به نگاه سنتی جامعه به ورود زنان به مدیریت‌ها و پست‌های مدیریتی خاطرنشان کرد: امروزه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد به سطحی رسیده‌اند که می‌توانند در پست‌های کلیدی به جامعه خود خدمت کنند.

انتهای پیام/82008/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول