اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره تعاونی جامعه ورزش آمل:

تعاونی جامعه ورزش آمل 500 عضو دارد

رئیس هیئت مدیره تعاونی جامعه ورزش آمل گفت: تعاونی جامعه ورزش آمل 500 عضو دارد.

تعاونی جامعه ورزش آمل 500 عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مصطفی مظلوم ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی این شهرستان با اشاره به تاریخچه این تعاونی اظهار کرد: این تعاونی در سال 83 تشکیل شده و امروز حدود 500 عضو خانواده‌ای بالغ بر 2 هزار نفر را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای این تعاونی شامل پیشکسوتان، فارغ‌التحصیلان رشته ورزشی، مربیان، داوران، مسئولان شهری، استانی و کشوری، قهرمانان محلی، استانی، کشوری، آسیایی و جهانی هستند، یادآور شد: ترویج و تشویق و تحکیم مشارکت و پشتیبانی از جامعه ورزش در عرصه‌های مختلف، ترویج روحیه تعاون در جامعه ورزش، شناساندن پیشکسوتان رشته‌های مختلف به نسل حاضر و آینده و ترویج فرهنگ احترام به پیشکسوت از اهداف این تعاونی به شمار می‌رود.

مظلوم با اعلام اینکه این تعاونی حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از نخبگان ورزش عضو تعاونی را نیز در برنامه دارد، افزود: فعالیت‌های یکپارچه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز در دستور کار این تعاونی قرار دارد.

وی بیان داشت: این تعاونی انجام معاملات به منظور کسب درآمد برابر مصوبات هیئت مدیره درباره برآوردن نیازهای فردی و گروهی اعضای تعاونی، بهره بردن از توانمندی‌های مالی اعضا و کمک به اعضا در مواقع اضطرار را در برنامه‌های خود دارد.

انتهای‌پیام/86011/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول