اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاخیر در یک همایش ورزشی

همایش علمی چشم‌انداز ورزش اردبیل برگزار شد

همایش علمی چشم‌انداز ورزش استان اردبیل با یک ساعت تاخیر و با استقبال بسیار کم اهالی ورزش در اردبیل برگزار شد.

همایش علمی چشم‌انداز ورزش اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در همایش علمی چشم‌انداز ورزش اردبیل که صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر سازمان جوانان هلال احمر اردبیل برگزار شد صاحبان مقالات برتر با محوریت ورزش و چشم‌انداز 1404 و رویکردهای جدید علمی در این حوزه مقالات خود را ارائه کردند تا شرکت‌کنندگان از نتایج و ثمرات علمی و تحقیقاتی آن بهره بگیرند.

دبیر علمی این همایش عنوان کرد: برای همایش علمی چشم‌انداز ورزش استان اردبیل بیش از 20 مقاله ارسال شده بود که 14 مورد از این مقالات با بررسی‌های انجام شده از طریق شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل انتخاب شد.

حامد موذن تصریح کرد: از بین این 14 مقاله، کمیته علمی و پژوهشی همایش هشت مقاله را برای سخنرانی و ارائه به شکل شفاهی انتخاب کرد که امروز این مقالات در 2 نوبت صبح و عصر ارائه خواهد شد تا با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی حوزه ورزش بهتر و بیشتر آشنا شویم.

دبیر علمی همایش با یادآوری اینکه در حال حاضر ورزش به صورت تخصصی و با بهره‌گیری از برجستگی‌های علمی و تحقیقاتی اجرایی شده و مدیریت آن به شکل واقعی و با دید تخصصی انجام می‌شود، افزود: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد تبیین دیدگاه‌های جدید به شکل علمی و تخصصی در پیشبرد اهداف ورزش و سلامت جامعه است چراکه امروز دنیا به این سمت حرکت کرده است تا از ظرفیت ورزش برای پیشبرد بسیاری از امور اجتماعی و حتی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بهره بگیرد.

موذن ادامه داد: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد رویکرد ورزش و جوانان استان اردبیل به سمت بهره‌گیری از دیدگاه و چشم‌اندازهای جدید برای تقویت ورزش به عنوان یک صنعت پردرآمد و عنصر اصلی در شور و نشاط جامعه است که انتظار می‌رود در این حوزه گام‌های اساسی و جدی برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس دعوت‌نامه که به صورت پیامک به خبرنگاران ارسال شده بود قرار بود این همایش ساعت هشت صبح آغاز شود اما همایش با یک ساعت تاخیر برگزار شد که به نظر می‌رسد این تاخیرها در استان اردبیل به یک بیماری واگیر و درد لاعلاج مبدل شده است و همایش نیز در فضای سرد و بی‌روح و بدون توضیحات اولیه از سوی مسئولان و متولیان ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/62001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول