اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرایط اردوی مازندران رضایت‌بخش‌ است

پنجعلی: وزارت ورزش در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال همکاری کند

سرپرست تیم فوتبال پرپسولیس تهران گفت: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که نهایت همکاری را در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس و استقلال انجام دهد تا مشکلات این دو باشگاه پرهوادار برطرف شود.

پنجعلی: وزارت ورزش در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال همکاری کند

محمد پنجعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در مدت اردوی آمادگی تیم که در خدمت مردم مازندران هستیم از نحوه میزبانی، امکانات و برخورد گرم هواداران کاملا رضایت دارم.

وی با اشاره اینکه پرسپولیس از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل است، ابراز داشت: سه بازی مهم پیش روی داریم که بتوانیم پس از سال‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران از بدهی میلیاردی تیمش خبر داد و تصریح کرد: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که هر چه زودتر مشکل این تیم بزرگ و مردمی را برطرف کند.

پنجعلی گفت: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که نهایت همکاری را در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس و استقلال انجام دهد تا مشکلات این دو باشگاه پرهوادار برطرف شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره فوتبال مازندران اظهار داشت: مازندران پر از استعداد فوتبالی بوده که نیاز به حمایت بیشتر مالی و معنوی مسئولان دارند.

وی با اشاره به مدیریت ضعیف برخی از باشگاه‌ها در مازندران ابراز داشت: مسئولان و مدیران باشگاه‌ها باید در جذب اسپانسر و حامیان مالی برای برطرف کردن مشکلات تیم‌شان تلاش بیشتری کنند.

پنجعلی اردوی مازندران را مناسب توصیف کرد و افزود: پس از تعطیلات لیگ و بازی مقابل داماش گیلان و شرایط آب و هوایی، مازندران بهترین مکان برای برگزاری اردوی آمادگی بازیکنان بود.

وی در پایان با تشکر از هواداران و مسئولان برگزاری این اردو در مازندران خاطرنشان کرد: از تمامی دوستداران باشگاه بزرگ پرسپولیس در مازندران به خاطر حمایت‌ها و تشویق‌ بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول