اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان ووشوی جهان:

مردم ایران ورزشکاران ولایت‌مدار را دوست دارند

ورزشکار برتر اخلاق در سال 92 گفت: مردم ایران با انتخاب من ثابت کردند ورزشکار ولایت‌مدار و معتقد به مبانی و اندیشه‌های اسلامی را دوست دارند.

مردم ایران ورزشکاران ولایت‌مدار را دوست دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مریم هاشمی ووشوکار ارزنده کرمانشاهی در دو دوره مسابقات جهانی ووشو توانسته به مقام نخست دست پیدا کند و در هر دو دوره مدال خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است.

هاشمی که چفیه مقام معظم رهبری را بهترین داشته و دیدار با رهبر معظم انقلاب را بهترین اتفاق زندگی خود عنوان می‌کند، در برنامه انتخاب برترین ورزشکار کشور که توسط رادیو و شبکه ورزش برگزار شد، با بیش از 300 هزار رای از سوی مردم و کارشناسان به‌عنوان ورزشکار برتر اخلاق در سال 92 انتخاب شد.

مریم هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در این‌باره اظهار داشت: من هیچ اطلاع قبلی در این زمینه نداشتم و این انتخاب با نظر مردم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از افتخارآفرینی برای مردم دیارم خوشحال هستم، ادامه داد: ورزشکاران خوب و ارزنده‌ای در تمام کشور وجود دارد که هر کدام از آنان نمونه‌های ارزنده‌ای از اخلاق و منش پهلوانی هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: ورزشکار زن ایرانی با حجاب خود در میادین بین‌المللی سفیر زنان مسلمان است و من با تقدیم مدال خود به رهبر فرزانه انقلاب به جهانیان نشان دادم اعتقاد به ولایت و نظام در وجود تمام ایرانیان ریشه دارد.

قهرمان ووشوی جهان در مورد دلیل انتخاب خودش توسط مردم به‌عنوان ورزشکار برتر اخلاق در سال 92 بیان داشت: مردم ایران با انتخاب من ثابت کردند ورزشکار ولایت‌مدار و معتقد به مبانی و اندیشه‌های اسلامی را دوست دارند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول