اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

خدمات بهداشتی در سطح عالی به مردم ارائه شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر ارائه خدمات پزشکی در سطح مطلوب به مردم تاکید کرد.

خدمات بهداشتی در سطح عالی به مردم ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشکده پرستاری ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت بهداشتی در کشور در مقایسه با سایر کشورهای همسایه بسیار مطلوب است، ابراز داشت: در حال حاضر در کشور پزشک خارجی وجود ندارد.

وی با اشاره به موفقیت پزشکان داخلی کشور و برد تخصصی و فوق‌ تخصص پزشکان بیان کرد: برای سلامت جامعه سه رکن فقاهت، طبابت و حکومت باید در کنار هم باشند تا موفقیت حاصل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: خدمات پزشکی و طبابت در کشور باید در سطح عالی به مردم ارائه شود و در این راستا بهداشت و درمان باید تلاش بیشتری برای سلامتی جامعه داشته باشد.

وی به افتتاح دانشکده پرستاری در ملایر اشاره و تصریح کرد: افتتاح این دانشکده در تاریخ موفقیت‌های ملایر بی‌نظیر است و امیدواریم شاهد ایجاد رشته‌های دیگر پزشکی در این شهرستان باشیم.

موسوی‌بهار اظهار داشت: سیاست ما در این راستا تربیت دانشجویانی متعهد و موفق در رشته پرستاری است و این سرمایه‌گذاری کوچک برای آینده بازدهی بزرگ و پرمحتوایی را برای شهرستان خواهد داشت.

وی بر کیفیت‌بخشی در کار درمان تاکید کرد و گفت: اگر کیفیت ارتقا پیدا کند متقابلاً رضایتمندی نیز بالا خواهد رفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز با اشاره به اینکه در 16 سال پیش ملایر صاحب دانشکده پرستاری بوده، افزود: بسیاری از پرستاران ملایر از فارغ‌التحصیلان این دانشکده هستند که از آن زمان به بعد این دانشکده تعطیل شد.

رضا طهماسبی تصریح کرد: راه‌اندازی دانشکده جدید پرستاری ملایر یکی از افتخارات بخش درمان در این شهرستان است که با همکاری و پیگیری نمایندگان مجلس و پیگیری مسئولان بهداشت و درمان راه‌اندازی شده است.

وی ابراز داشت: این دانشکده در حال حاضر با 22 دانشجوی دختر و پسر کار خود را از فردا آغاز می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: مکان فعلی این دانشکده در مجاور ساختمان شبکه بهداشت و درمان ملایر است که برای تعمیرات آن بیش از 400 میلیون تومان برآورد شده .است.

وی با بیان اینکه در آینده درصدد ارتقای رشته‌های این دانشکده هستیم گفت: ما تقاضای احداث دانشکده را در شهرستان به فرمانداری دادیم که در آینده نزدیک بتوانیم پردیس دانشکده پرستاری را در ملایر داشته باشیم.

طهماسبی به اقدامات انجام شده در بیمارستان مهر و بیمارستان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: خرید تجهیزات پزشکی در سال جاری، تعویض تجهیزات فرسوده و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) با همکاری اوقاف و خیرین از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/89028/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول