اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت 18 کانون تخصصی مساجد در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: 18 کانون تخصصی مساجد در آذربایجان غربی فعالیت دارد.

فعالیت 18 کانون تخصصی مساجد در آذربایجان غربی

اباذر بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هدف و رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حضور نوجوانان و جوانان در مساجد است.

وی افزود: از برنامه‌های مهم کانون‌های مساجد آذربایجان غربی تشکیل ستاد اوقات فراغت، راه‌اندازی کانون‌های تخصصی و ارائه خدمات متنوع آموزشی و فرهنگی برای نوجوانان و جوانان است.

مدیرکل کانون فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی اذعان داشت: از اقدامات دیگر در جهت توسعه برنامه‌های قرآنی، راه‌اندازی طرح تلاوت قرآن در مساجد آذربایجان غربی و چاپ و توزیع قرآن برای مساجد است.

بیگی به کانون‌های تخصصی در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 18 کانون تخصصی در مساجد برای جوانان و نوجوانان آذربایجان غربی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: کانون‌های تخصصی در رشته‌های کتابخانه‌ای، آموزش، تبلیغات، انتشارات، فناوری اطلاعات، پژوهش، سمعی و بصری، ورزش و چهره به چهره در آذربایجان غربی فعالیت دارند.

مدیر کل کانون فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: از دیگر کانون‌های تخصصی در زمینه فرهنگی میتوان به مهدویت، قرآن و نماز، همایش‌ها، مشاوره، ایثار و شهادت، سرود و آهنگ‌های انقلابی، هنرهای تجسمی، نماز و عترت و مناسبت‌ها در آذربایجان غربی اشاره کرد.

بیگی خاطرنشان کرد: در کنگره نخبگان روستایی (مشهد مقدس) امسال تعداد 30 نفر از فعالان و نخبگان فرهنگی روستاهای آذربایجان غربی به این کنگره اعزام شدند.

وی تصریح کرد: از دیگر موفقیت‌های چشمگیر کانون مساجد روستایی اعزام نخبگان فرهنگی و هنری به جشنواره سرود رضوی است.

مدیرکل کانون فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی به توسعه کانون‌های مساجد روستایی آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و اعتبارات انجام شده در کانون‌های مساجد برای توسعه کانون‌های روستایی و جذب جوانان به مساجد تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/61007/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول