اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت بر ارائه خدمات

21 هزار فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی مازندران توزیع می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: به منظور کنترل، نظارت و ارزیابی چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی 21 هزار فرم نظرسنجی توسط این اداره کل بین مسافران نوروزی در محل پایانه‌های مسافربری توزیع می‌شود.

21 هزار فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی مازندران توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های مازندران، احمدآفرین محمدزاده گفت: نظارت مستمر بر چگونگی خدمات به مسافران، کنترل در راستای طرح تکریم مسافر و آگاهی از نظرات مسافران از روند ارائه خدمت به آنان در طول سفر در نوروز 93 با چاپ و توزیع بیش از 21 هزار فرم نظرسنجی در پایانه‌های استان و شرکت‌های حمل ونقل مسافر صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران افزود: این اداره کل با رویکرد جدید نظارتی و مطالعاتی بر شیوه‌های تسریع در ارائه خدمات به مسافران با استخراج نظرات منعکس شده در فرم‌های نظرسنجی به مسافران می‌تواند به بررسی شیوه مناسبت‌تری در ترمیم و تسهیل ابزار نظارتی و کنترلی خود برسد.

محمدزاده اظهار داشت: در نوروز امسال با پیش‌بینی تمهیدات نظارتی مناسب بر انواع خدمت ارائه شده از سوی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی استان و رانندگان اتوبوس‌های تحت نظارت حوزه استحفاظی خود کنترل لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به نمونه سئوالات مدنظر در طراحی فرم نظرسنجی این اداره کل افزود: در شیوه‌نامه طراحی شده این فرم همه موارد مورد توجه مسافران از عملکرد راننده، حرکت به موقع وسایل نقلیه، مطلوبیت خدمات حین سفر، وضعیت وسیله نقلیه، توقف برای فریضه نماز، نحوه پذیرایی و توقف برای صرف غذا، نحوه رانندگی و سرعت وسیله نقلیه دیده شده تا در کنار دیگر اقدامات نوروزی این اداره کل از قبیل اجرای طرح سطح خدمات و کنترل‌های نامحسوس شایسته‌ترین خدمت را به مسافران و مهمانان نوروزی ارائه کنیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول