اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد

آمادگی 211 مدرسه کرمانشاه برای اسکان مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی 211 مدرسه کرمانشاه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 25 ستاد استانی کار اسکان موقت متقاضیان را انجام می‌دهند.

آمادگی 211 مدرسه کرمانشاه برای اسکان مسافران نوروزی

سلیمان محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز در راستای اسکان موقت فرهنگیان، اقدامات متنوعی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه فعال کردن سایت رزرواسیون از مهم‌ترین اقدامات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به‌شمار می‌رود، افزود: مسافران نوروزی باید از تاریخ 10 لغایت 20 اسفندماه سال‌جاری به سایت مذکور مراجعه کرده و کار ثبت‌نام خود را انجام بدهند.

به گفته محبی، کار پذیرش مسافران نوروزی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی از تاریخ 28 اسفندماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان روز 12 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هماهنگی مسئولان پایگاه‌های استان، آماده‌سازی ستادهای اسکان برای میهمانان نوروزی در تمام مناطق، برنامه‌ریزی و تهیه کروکی محل‌های استقرار مدارس و برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات فرهنگی از اهم فعالیت‌های این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مراکز اسکان موقت میهمانان نوروزی شامل خوابگاه‌های دانش‌آموزی، معلم‌سراها، مدارس، اردوگاه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی در تمام مناطق استان کرمانشاه خواهد بود.

وی تعداد مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان موقت فرهنگیان را 211 مدرسه اعلام کرد و یادآور شد: در نوروز سال جدید تعداد مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان موقت، 9 درصد افزایش می‌یابد.

محبی ابراز داشت: 25 ستاد استانی کار اسکان موقت متقاضیان را انجام می‌دهند و 731 نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل تیم‌های نظارتی به‌منظور بازدید از مراکز پذیرش اسکان مهمانان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تهیه سفره‌های نوروزی و تمهید مقدمات استفاده مهمانان از امکان ورزشی از دیگر برنامه‌های تدارکاتی به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تجهیز و آماده‌سازی کلاس‌های مدارس محل اسکان، امکانات بهداشتی موجود در آن و آماده‌سازی کامل مدارس برای اسکان موقت مسافران از جمله برنامه‌های ستاد اسکان محسوب می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته تعداد مسافران نوروزی اسکان داده شده پنج هزار و 712 خانوار بوده، افزود: پیش‌بینی می‌شود این رقم در نوروز سال جدید با 171 درصد افزایش به رقم 15 هزار و 465 خانوار برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: در نوروز سال جدید 62 هزار و 603 نفر در محل‌های ستاد اسکان در استان کرمانشاه پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول