اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد

تجهیز بیش از 1000 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی آذربایجان غربی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برای اسکان مسافران نوروزی یک هزار و 40 کلاس از طریق آموزش و پرورش آذربایجان غربی مجهز شده است.

تجهیز بیش از 1000 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی آذربایجان غربی

بهرام صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در نظر دارد همچون سال‌های گذشته با 13 پایگاه پذیرش فرهنگیان و مهمانان نوروزی به استقبال نوروز و سال جدید برود.

وی افزود: در اجرای طرح اسکان موقت فرهنگیان، 74 آموزشگاه با یک هزار و 40 کلاس مجهز به حداقل امکانات رفاهی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و 121 اتاق به صورت ویژه برای فرهنگیان مجهز شده است.

صمدی تصریح کرد: تمام مراکز اسکان مهمانان نوروزی در داخل شهر قرار دارند به جز اردوگاه‌های معلم که آن‌ها نیز در فاصله پنج کیلومتری ارومیه واقع شده‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش اردوگاه‌ها، خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های مجهز شده در آذربایجان غربی نزدیک به 100 نفر را می‌تواند پذیرش کند همچنین با دقت نظر به تجربیات سال‌های گذشته چهار مرکز فرهنگیان برای مواقع ضروری تجهیز شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مهمانان نوروزی سالن‌های ورزشی، استخر، پارکینگ، فضای مناسب برای سرو غذا و تهیه بسته‌های فرهنگی پیش‌بینی شده است.

وی اعلام کرد: به منظور نظارت فراگیر مراکز اسکان مهمانان در تمام پایگاه‌های مجری از نرم‌افزار پذیرش اینترنتی مهمانان استفاده خواهد شد.

صمدی اذعان داشت: برای راهنمایی مسافران در شهر بروشورهایی با اطلاعات آداب مسافر، نقشه راه‌ها، آدرس شهری، توصیه‌های ایمنی خودرویی و امنیتی و ... توزیع خواهد شد.

صمدی افزود: با توجه به تقارن ایام اجرای طرح نوروزی با ایام فاطمیه مراسمی به همین مناسبت پنجشنبه هفته دوم سال 93 با حضور مهمانان حاضر برگزار و با آش نظری از حاضران پذیرایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: به منظور رعایت حال جانبازان اتاق‌های همکف برای این افراد پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر مدارس، پایگاه‌های اسکان و اردوگاه‌های معلم، چهار مرکز دانشگاه فرهنگیان در آذربایجان غربی نیز آماده پذیرش مهمانان و فرهنگیان هستند.

صمدی عنوان کرد: کلاس‌ها به فرش، یخچال، تلویزیون، پتو، بالش و وسایل گرمایشی مجهز شده‌اند و حمام و آشپزخانه برای فرهنگیان مشترک است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی تیم نظارتی در تمام پایگاه‌ها به منظور حسن انجام خدمات قابل ارائه، پیش‌بینی کمیته سیار بهداشتی و تاسیساتی در پایگاه‌ها، پذیرایی با بسته‌های نقل و کشمش و شیرینی و شربت از مسافران از دیگر فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و فرهنگیان در ایام نوروز است.

انتهای پیام/61007/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول