به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانههای مازندران، احمدآفرین محمدزاده گفت: نظارت مستمر بر چگونگی خدمات به مسافران، کنترل در راستای طرح تکریم مسافر و آگاهی از نظرات مسافران از روند ارائه خدمت به آنان در طول سفر در نوروز 93 با چاپ و توزیع بیش از 21 هزار فرم نظرسنجی در پایانههای استان و شرکتهای حمل ونقل مسافر صورت میگیرد.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای مازندران افزود: این اداره کل با رویکرد جدید نظارتی و مطالعاتی بر شیوههای تسریع در ارائه خدمات به مسافران با استخراج نظرات منعکس شده در فرمهای نظرسنجی به مسافران میتواند به بررسی شیوه مناسبتتری در ترمیم و تسهیل ابزار نظارتی و کنترلی خود برسد.
محمدزاده اظهار داشت: در نوروز امسال با پیشبینی تمهیدات نظارتی مناسب بر انواع خدمت ارائه شده از سوی شرکتها و موسسات حمل و نقلی استان و رانندگان اتوبوسهای تحت نظارت حوزه استحفاظی خود کنترل لازم را انجام میدهیم.
وی با اشاره به نمونه سئوالات مدنظر در طراحی فرم نظرسنجی این اداره کل افزود: در شیوهنامه طراحی شده این فرم همه موارد مورد توجه مسافران از عملکرد راننده، حرکت به موقع وسایل نقلیه، مطلوبیت خدمات حین سفر، وضعیت وسیله نقلیه، توقف برای فریضه نماز، نحوه پذیرایی و توقف برای صرف غذا، نحوه رانندگی و سرعت وسیله نقلیه دیده شده تا در کنار دیگر اقدامات نوروزی این اداره کل از قبیل اجرای طرح سطح خدمات و کنترلهای نامحسوس شایستهترین خدمت را به مسافران و مهمانان نوروزی ارائه کنیم.
انتهای پیام/2296/ح/ض1002