اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سازمان بیمه سلامت آذربایجان غربی خبر داد

34 خدمت از بیمه سلامت در دفاتر پیشخوان دولتی آذربایجان غربی

مدیرکل سازمان بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: 34 خدمت از بیمه سلامت از طریق دفاتر پیشخوان دولتی این استان ارائه می‌شود.

34 خدمت از بیمه سلامت در دفاتر پیشخوان دولتی آذربایجان غربی

هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 34 خدمت از بیمه سلامت از طریق دفاتر پیشخوان دولتی آذربایجان غربی ارائه می‌شود.

وی افزود: در سال 92 تعداد سه نمایندگی در آذربایجان غربی داشتیم که با کمک کار گروه دفاتر پیشخوان دولتی تعداد دفاتر را به 13 دفتر رسانده و به دفاتر پیشخوان دولتی تبدیل کردیم.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد 10 نمایندگی بیمه‌ای هم بنا به تقاضای فرماندار‌های شهرستان‌ها و بخشدار‌ها در آذربایجان غربی راه‌اندازی کردیم.

سلطانی عنوان کرد: تعداد 24 دفتر پیشخوان دولتی در آینده افتتاح می‌شود که در دستور کار استانداری و مسئولان کارگروهی دفاتر پیشخوان دولتی قرار گرفته تا با تشکیل جلسه و انجام اقدامات در شهرستان‌ها و شهر ارومیه راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال 93 بیمه سلامت برای دفاتر پیشخوان دولتی، واگذاری اسناد پزشکی و رسیدگی به اسناد پزشکی از طریق دفاتر پیشخوان دولتی است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: صدور کارت هوشمند بیمه سلامت به جای دفترچه بیمه سلامت موجب رفع تخلفات بیمه‌ای خواهد شد.

سلطانی افزود: این طرح که از طرح‌های بسیار جامع و کاربردی سازمان بیمه سلامت بوده به جهت گستردگی و تقویت زیرساخت‌های اطلاعاتی آن برای اجرا به سال آتی موکول شده است.

وی عنوان کرد: کارت هوشمند بیمه سلامت یک ابزار بسیار کارآمد برای بهبود فرآیند درمان کشور می‌تواند باشد که توجه بیشتر مسئولین کشوری را می‌طلبد.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت آذربایجان غربی در پایان اذعان داشت: از برنامه‌های مهم و اساسی بیمه سلامت واگذاری کارت هوشمند بیمه‌شدگان در سال 93 بوده که اگر کلید اجرایی این طرح ملی زده شود واگذاری آن از طریق دفاتر پیشخوان دولتی است.

انتهای پیام/61007/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول