اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش به فرهنگ تبدیل شود

امام جمعه جیرفت گفت: باید آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش به فرهنگ تبدیل شود.

آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: مسائل فرهنگی همان مسائل دینی ما هستند، فرهنگ سیاسی، اخلاقی و ... که باید در جامعه نهادینه شوند و یکی از مهمترین جاهایی که این مسائل نهادینه می‌شوند، آموزش و پرورش است.

وی ابراز داشت: در این نهاد باید آموزه‌های دینی تبدیل به فرهنگ شوند، برنامه‌های زیادی داریم که وقتی در زندگی ما نهادینه شوند، فرهنگ می‌شوند، امیدواریم به این مقوله در آموزش و پرورش توجه شود.

عسکری با بیان اینکه در صحنه عملیاتی همه خیر و شرها به پای مدیر نوشته می‌شود، افزود: کار در آموزش و پرورش نیازمند همکاری و کار تیمی است همه شما مانند یک تیم واحد در مجموعه آموزش و پرورش دلسوزانه پای کار باشید تا شاهد شکوفایی بیشتر و بهتر منطقه باشیم.

امام جمعه جیرفت عنوان داشت: به مقوله تربیت در آموزش پرورش توجه جدی شود و نباید ساده از کنار آن عبور کرد.

احمد بیدشکی رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت در این جلسه اظهار داشت: در جنوب کرمان فقط در شهرستان جیرفت آموزشکده فنی وجود دارد که باید در زمینه مشکلات آن اقدام ویژه شود.

وی افزود: سال گذشته به دلیل نبود، زمین مورد نیاز این آموزشکده اعتبارات اختصاص یافته به آن برگشت داده شد که در سال جاری همکاری شود تا اعتبارات این آموزشکده در سال 93 جذب شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول