اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریمان در مجلس:

آموزش و پرورش اعتبارات شهرستان‌ها را در جای دیگری هزینه می‌کند

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی موارد وزارت آموزش و پرورش اعتبارات شهرستان‌ها را در جای دیگری هزینه کرده و می‌کند که مجلس با آن برخورد خواهد کرد.

آموزش و پرورش اعتبارات شهرستان‌ها را در جای دیگری هزینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان احمد سجادی عصر امروز در نشست ماهانه مدیر و کارشناسان اداره آموزش و پرورش فریمان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش این شهر برگزار شد؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر همکاری سه قوه تأکید فراوانی دارند و لذا بر همه ما واجب است به خصوص در زمان کنونی همکاری و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نقطه اساسی همکاری هر سه قوه امروز بیشتر بحث اقتصاد مقاومتی است، گفت: دور شدن از تفکر بسیجی و ارزش‌های اسلامی در برخی از مسئولان نشان از ضعف آنان است و لذا این امر امروز منجر به گسترش فرهنگ سرمایه‌داری شده است.

سجادی در ادامه با بیان اینکه اگر چه در بحث نوسازی مدارس اداره‌کل آموزش و پرورش به خوبی عمل کرده است اما با سند و مدرک می‌گویم در برخی موارد وزارت آموزش و پرورش اعتبارات شهرستان‌ها را در جای دیگری هزینه کرده و می‌کند و لذا مجلس با آن برخورد خواهد کرد.

در پایان جلسه علی برزخی رئیس آموزش و پرورش فریمان گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش فریمان ارائه کرد و گفت: همه ما شرعاً مسئول هستیم و باید به وظایف و مسئولیت‌هایی که بر دوش ماست به درستی عمل کنیم.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول