اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

اسکان آموزش و پرورش مختص فرهنگیان باشد/ حمایت از بخش خصوصی در اسکان نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش در بحث اسکان فرهنگیان را پوشش دهد تا غیر فرهنگیان به سمت و سوی هتل‌ها، مهمانخانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای و ... بروند تا درآمدی برای بخش خصوصی ایجاد کنند.

اسکان آموزش و پرورش مختص فرهنگیان باشد/ حمایت از بخش خصوصی در اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمود باقری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در بخش سفرها رویه کامل تغییر کرده است، اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر به صورت کشوری بوده که در استان ستاد اجرایی خدمات سفر را داریم که در استان استاندار ریاست جلسه و در شهرستان‌ها فرمانداران هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ستاد اجرایی خدمات سفر ستادی دائمی است، گفت: ادارات و نهادهای عضو ستاد اسکان باید در ایام نوروز با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی بروند.

باقری آموزش و پرورش را به عنوان کمیته اسکان معرفی کرد و گفت: اسکان آموزش و پرورش مربوط به فرهنگیان است اگر قرار است اسکانی غیر از فرهنگیان باشد باید مجوز لازم را از وزارت مربوطه و یا ستاد استانی احراز کنند.

این مسئول با تاکید بر این‌که ماموریت سازمان میراث فرهنگی حمایت از بخش خصوصی در اسکان مهمانان در استان است، گفت: آموزش و پرورش در بحث اسکان فرهنگیان را پوشش دهد تا غیر فرهنگیان به سمت و سوی هتل‌ها، مهمانخانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای و ... بروند تا درآمدی برای بخش خصوصی ایجاد کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورود گردشگر و مسافر به سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در فصول مختلف سال زیاد است و با ورود آن‌ها باید درآمدی از لحاظ اقتصادی ایجاد کنیم که با حمایت از بخش خصوصی می‌توان درآمد خوبی در این خصوص ایجاد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که از تمام امکانات و ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در معرفی استان و استقبال از مهمانان نوروزی استفاده می‌کنیم، گفت: هیچ اعتباری به جهت خرید امکانات در راستای افزایش امکانات آموزش و پرورش به میراث فرهنگی ارائه نشده است.

باقری با تاکید بر این‌که در معرفی استان در قالب فیلم، بروشور و پوسترهای تبلیغاتی و جاذبه‌های گردشگری استان در پایگاه‌های ورودی شهرها برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی در راستای جذب گردشگر و توریست دارد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول