اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر خبر داد

راه‌اندازی پایانه حمل و نقل مسافربری در بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: به‌زودی اداره پایانه حمل و نقل مسافربری در بابلسر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پایانه حمل و نقل مسافربری در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید کریم سجادی عصر امروز در جلسه هیئت موسس مجمع خیران جمعیت هلال ‌احمر بابلسر اظهار داشت: هلال احمر نهاد مردمی است که نقش بسیار مهم و تاثیرگزاری در نجات جان انسان‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد غیردولتی با پشتوانه مردم،خیران و اعضای حمایتی به ویژه جوانان داوطلب تشکیل شده است، بیان داشت: بهترین خصلت این نهاد در زمان وقوع حوادث و در راستای خدمت‌‌رسانی به مردم خلوص نیت و مهرورزی است که از درد و آلام حادثه‌دیدگان تا حد زیادی می‌‌کاهد.

فرماندار بابلسر درباره راه‌اندازی جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر تا قبل از این زیر نظر هلال احمر شهرستان فریدونکنار بود که سرانجام بعد از پنج ماه پیگیری مجوز رسمی هلال احمر شهرستان بابلسر صادر شد و این سازمان از این پس می‌تواند به صورت مستقل فعالیت خود را انجام دهد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مستقل نبودن اداره پایانه حمل و نقل در بابلسر از دیگر دغدغه‌های این شهرستان بوده است که با پیگیری به عمل آمده قرار است به‌زودی ساختمان این اداره در شهرستان راه‌اندازی و فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کند.

انتهای پیام/86010/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول